e-customer service

Η Manifest  ενσωμάτωσε τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε ένα πληροφοριακό σύστημα (C.R.M.) υψηλών προδιαγραφών, ανοικτής αρχιτεκτονικής που προσομοιώνεται πλήρως στις οργανωτικές και λειτουργικές απαιτήσεις διαχείρισης ενός Έργου, αλλά και στις απαιτήσεις του πελάτη για την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Ένα σύστημα εργονομικό και φιλικό για τον χρήστη με δυναμική σχεδίαση της πληροφορίας (Άντληση – Μεταφορά – Διαχείριση – Ιστορικότητα) χωρίς κινδύνους διαρροών, με τα σημαντικότερα οφέλη του συστήματος να είναι:

  • Το χρονικό διάστημα για υποβολή αιτημάτων, πληροφοριών, υποδείξεων ελαχιστοποιείται.
  • Η επικοινωνία γίνεται χωρίς περιορισμούς, είναι άμεση, αξιόπιστη, με διαφάνεια, συνοχή και συνέχεια.
  • Οι επιστολές, τα emails, οι τηλεφωνικές επικοινωνίες χωρίς να ακυρώνονται, υπερκαλύπτονται από το σύστημα.
  • Η δυνατότητα ενημέρωσης όλων (αρμοδίων, διοίκησης).
  • Η διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου ιστορικού κλήσεων και η ταχύτητα επαναπληροφόρησης είναι πολύτιμες πληροφορίες και δεδομένα ουσιαστικής αξιολόγησης.
  • Η άμεση εξυπηρέτηση.

Οι άνθρωποι της Manifest, έχοντας την πεποίθηση για διαρκή βελτίωση, επικεντρωνόμαστε στις ανάγκες του πελάτη, για να παράσχουμε αριστοποιημένη και άμεση εξυπηρέτηση.

Είμαστε στην διάθεση σας για κάθε επιπλέον πληροφορία.

Our official blog
Manifest at Google plus